Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Πως να σε ξεχάσω...

Τις μέρες γιορτής, που ο κόσμος δεν δουλεύει, μπορεί να καταφύγει στο γραφείο του. Κλείνεται εκεί για να ξεφύγει. Δεν ανταποκρίνεται σε καμμιά πρόσκληση, για ενα καφέ ή μια μπύρα. Πάντα "έχει δουλειά"...
-Πέρασε τόσος καιρός!
του παρατήρησε ο φίλος του ο Δημήτρης απο τη Χαλκίδα, που ήρθε να τον 'δεί...
- Ακόμα να την ξεχάσεις;
Ούτε που προπάθησε να του απαντήσει... μονάχα του έβαλε ν' ακούσει Μίκη Θεοδωράκη.
Κι ο φίλος του, μόλις τον φίλο κατάλαβε για τα καλά,
βούρκωσε...

Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Λέκκας


Απ' τη ζωή μου δε θα βγεις ποτέ,
ζωή δική μου και ζωή μου δυο φορές,
χαρά στη λύπη μου και λύπη στις χαρές,
πώς να ξεχάσω, πώς να ξεχάσω...

Τα μεγάλα μάτια που με χάιδεψαν,
τα ζεστά σου χέρια που με άγγιξαν
και τα τόσα λόγια που δεν πρόλαβα,
σε βαθύ πηγάδι θα το πω, πόσο σ' αγαπώ.

Απ' το κορμί μου δε θα βγεις ποτέ,
δικό μου σώμα και κορμί μου δυο φορές,
χαρά στον πόνο μου και τραύμα στις χαρές,
πώς να ξεχάσω, πώς να ξεχάσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: