Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Ο ...μπετατζής πίνει Kozel dark...

Καιρό τώρα θέλω να σου πω: τον νοιώθω σαν τον αρσενικό σου κλόνο. Τόσο πολύ μοιάζετε. Πολλές φορές μου πέρασε απ´ το μυαλό πως κάνετε παρέα.  Για παράδειγμα είναι κι αυτός φανατικός με την προπόνηση. Συνεπής, σοβαρός, επιμελής. Χαλιέται, όπως εσύ, όταν χάνει μια προπόνηση. Cross-fit. Το ίδιο σπόρ που αρέσει και σε σένα...
Τριγυρνά με ένα iphone στα χέρια του. Αγαπάει πολύ τη μουσική, τραβάει φωτογραφίες τη Μπέλα, τα όμορφα κτίρια, τις λεπτομέρειες των διακοσμήσεων, το design μικρών και μεγάλων αντικειμένων, που τον εντυπωσιάζουν. Φοράτε το ίδιο στυλ των ρούχων, των παπουτσιών, των αξεσουάρ, των αρωμάτων, των αντιηλιακών κι οδηγάτε με το ένα  χέρι στο τιμόνι.
Είναι μεγάλος ο κατάλογος...
Τον παρατηρώ καθώς είναι ξαπλωμένος, μισόγυμνος και κοιμάται. Επειδή ξύπνιος είναι μόνο τις νύχτες...
Χαϊδεύω την πλάτη του. Εκτός του ότι είστε το ίδιο γεροδεμένοι, με τεράστιες πλάτες, σαν μπετατζήδες, το δέρμα σας είναι λείο, τρυφερό και μου αρέσει πολύ. Μυρίζετε το ίδιο! Πολλές φορές, πάρα πολλές φορές, έρχεται και μ´ αγκαλιάζει, με σφίγγει και σφίγγεται πάνω μου, όπως ακριβώς έκανες κι εσύ, κι αναβλύζει η φυσική σου μυρωδιά, το χρώμα του σώματός σου, που λέω: δεν μπορεί!
Χθές βράδυ έβαλε βίντεο, να ξαναδούμε τον Μονομάχο και μου πρότεινε να πιούμε μπύρα. Πήγε κι αγόρασε τσέχικες Kozel μαύρες και μου είπε πως τις διάλεξε, επειδή του αρέσει πολύ.
-- έχεις δοκιμάσει, την ξέρεις;  ρώτησε...
-- τέτοιες πίνουν οι μπετατζήδες, απάντησα και τον άφησα να με κοιτά με απορία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: